dimarts, 12 de març del 2013

HEM VISITAT EL PARC AGRARI DEL BAIX LLOBREGAT!!

P3070111P3070112P3070116

Una setmana abans d'anar al Parc Agrari vam fer 4 o 5 fitxes relacionades amb l'agricultura del Baix Llobregat.
El 14 de març vam anar amb l'autocar al Parc Agrari. Ens van recollir uns monitors i ens van portar a una masia per esmorzar. Aquí ens van explicar les feines que feien al camp i alguns insectes negatius i positius per les plantes.
Ens van dividir en quatre grups rotatius. Cada grup feia una activitat: visitar el riu Llobregat que el teníem al costat, visitar un hivernacle, visitar el camp del Josep, el pagès, i fer unes fitxes d'insectes que ajudaven a eliminar possibles plagues.
Quan vam acabar les activitats ja va ser l'hora de dinar.
Va ser divertit i vam aprendre molt.
 
P3070122P3070120P3070119P3070118





8 comentaris:

  1. ¡Va ser un dia genial, vam aprendre moltíssimes coses de la naturalesa!
    ¡Voldría repetir!

    ResponElimina
  2. Gabriel Rotaru Laurentiu24 de setembre del 2013, a les 16:24

    A mi em va agradar moltíssim anar al Parc Agrari. Perquè vaig aprendre a cuidar horts, i m'agradaria anar una altra vegada.

    ResponElimina
  3. El meu germa va anar al parc agrari i jo anire aqust any que divertit

    ResponElimina
  4. El meu germa va anar al parc agrari i jo anire aqust any que divertit

    ResponElimina
  5. El meu germa va anar al parc agrari i jo anire aqust any que divertit

    ResponElimina
  6. Aquesta excursió va ser molt divertida ens ho vam passar molt bé. M'agradaria anar-hi una altre vegada.

    ResponElimina
  7. M'agradaria anar aquest any. Sembla que s'ho van passar molt bé!

    ResponElimina
  8. d'aquesta excurció m'en recordo molt perquè va ser mol divertida

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.