dimecres, 18 de desembre del 2013

Panellets i castanyes



Dimecres, 30 d'octubre, vam celebrar la castanyada. A primera hora vam fer panellets: ametlla mòlta, sucre, ou, i una mica de força per amassar la barreja. Quan la massa estava llesta vam decorar amb coco, xocolata, pinyons , etc.

Després del pati , vam acabar de preparar el mosaic per decorar el passadís de la tardor. Els alumnes de sisè van ajudar als nens i nenes d'infantil a fer els seus panellets.
 

A la tarda, després de fer la paperina, la vam omplir de les castanyes torrades que havien portat dies abans. També vam menjar els panellets cuits del matí.
 






Per acabar, una mica de ball amb música ben animada.

 Escrit pels alumnes de 5èB.
 

10 comentaris:

  1. Va ser molt divertit preparar els panellets, per la tarda vam fer la castanyada i vam menjar molt.

    ResponElimina
  2. Va ser un dia molt divertit preparant els panellets nosaltres sols.

    ResponElimina
  3. Al final van quedar molt bé i molt bons els panellets dels alumnes.

    ResponElimina
  4. Va estar genial em vaig divertir molt com cada any em va agradar que la Inés em fes un cor, després l'Inssaf els va ficar al seu forn i em donaven ganes de menjar! Després a casa me'ls vaig menjar i estàven boníssims!

    ResponElimina
  5. Els panellets estaven molt bons. A mi em va agradar fer els panellets i les castanyes, va ser molt divertit.

    ResponElimina
  6. Em va agradar molt fer panellets, amb tots els ingredients. Al principi em donava una mica de fàstic, però desprès no. M'agradaria fer-lo una altra vegada. Ens van quedar boníssims, molt originals. Segur que els de tots els cursos, estaven boníssims també, i originals segurament. m'agradaria provar-los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Que bons que estaven tots els panellets feien bona pinta per fora i per dins quina gana q teniem tot 5èA al veurels

    ResponElimina
  8. Quina bona pinta i que bons ya es rutina

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.