dimarts, 7 de gener del 2014

Donem un cop de mà a la Marató de TV3

Donem un cop de mà a la Marató de TV3

El dissabte 14 de desembre vam col·laborar fent ballar la nostra geganta, l'Angeleta, al cercavila que portava a l'escola Mediterrània, on vam gaudir d'un bon esmorzar, futbol, cant coral, sortejos i un seguit d'activitats en les que es van recaudar diners per la causa de la Marató d'aquest any. Estem molt satisfets d'haver posat el nostre granet de sorra en aquesta activitat solidària.


Els alumnes de 6è que van participar van poder portar el gegantó Dr. Trueta

Tots vam aprofitar per fer-nos una foto amb l'Angeleta i els seus companys/es.





8 comentaris:

  1. Yo no vaig nar poro te molt bona pinta

    ResponElimina
  2. Pel que em van dir va ser una festa molt divertida, segur que el gegant del Dr.. Trueta era molt petit.

    ResponElimina
  3. Els alumnes de 6è que van participar a la marató van poder portar el Dr.Trueta i el dimoni també i vam prendre xocolata amb galetes i ens vam anar a jugar al parc del costat i després vam tornar a portar els gegants petits.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  4. La festa té molt bona pinta, i la xocolatada mmmmmmmmm...

    ResponElimina
  5. Jo vaig portar el Dr.Trueta. Va ser super guay i divertit. I la xocolata...

    ResponElimina
  6. Que divertido. Es muy gracioso

    ResponElimina
  7. Es veritat m'agradat molt

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.